*

hannuptrytila

Chemtrails -suomeksi kemikaalivanat -hiljainen tappajamme.

Kopioin ensin tähän BBC:n artikkelin, ja sitten kommentoin itse.

 

Geoengineeringiä yritetään peitellä. Lentäjiä ja lentohenkilöstöä on alkanut sairastumaan kiihtyvällä tahdilla. "Aerotoxic oireyhtymä" on alkanut esiintymään epidemiana. Sairastumisia on yritetty selittää moottoreiden vuotavilla tiivisteillä.

Liitteessä olevalla videolla osoitetaan, se, että kaupallinen matkustajakone lentää suoraan myrkyllisten raskasmetallien / kemiallisten hiukkasten keskellä, joita kemikaalilennoilla on ilmastoon ajettu. Ilman saasteiden pitoisuudet ovat korkealla suuremmat, kuin maassa. Tutkijat eivät pidä lentokoneen sisäilman saastumista ongelmana ja asiaa sairastuminen sisäilmasta pidetään kuvitteluna (oireet pahoinvointi, väsymys ja muita lääketieteellisiä oireita). (kuten monia muitakin toxisuuden aiheuttamia sairastumisia tupataan pitämään kuvitteellisina)

BBC:n uutisen mukaan 17:sta entistä matkustamon henkilöstön jäsentä suunnittelevat oikeustoimia Britannian lentoyhtiöitä vastaan, saastuneen matkustamoilman vuoksi. Tapaukset rahoitetaan lentounionin liitosta, mikä edustaa 20 000 lentohenkilöstöä. Työntekijät uskovat sairastuneensa matkustamon sisäilman myrkyllisyyden vuoksi (myrkylliset kemikaalit). Ilmailuhallinto kertoo, että matkustamon sisäilman saastuminen on harvinaista ja sen pitkäaikaisista terveysvaikutuksista ei ole näyttöä. Ilmailu unioni -liitto on vaatinut matkustamon saastuneen sisäilman julkista tutkintaa. Sairastumisia on raportoitu 104 - 251 tapauksen verran. Joidenkin kemikaalien tiedetään olevan ihmisen terveydelle, jos niitä pääsee suuria määriä lentokoneen sisäilmaan. Toistuvan altistumisen uskotaan aiheuttavan pitkäaikaisia terveysongelmia. Näiden sisäilmaongelmien sanotaan vaikuttavan keskushermostoon ja aivoihin. Erään kuolleen nuoren pilotin kuolemansyytutkimuksissa paljastui altistuminen organofosfaatille. Toinen kuollut 34-vuotias, kuoli äkillisesti kärsittyään selittämättömistä terveysongelmista. Häneltä löytyi korkeita pitoisuuksia organfosfaattia. Riippumaton toksikologian tutkijaryhmä on katsonut, että on näyttöä pitkän aikavälin altistuksesta. 

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

3Suosittele

3 käyttäjää suosittelee tätä kirjoitusta. - Näytä suosittelijat

NäytäPiilota kommentit (14 kommenttia)

Hannu Rytilä

No niin, meitä siis myrkytetään ilmasta tietoisesti mutta myrkytysten uhrien tietämättä. Onneksi lentohenkilöstö on alkanut herätä aiheeseen koska aivan liian moni heistä on mystisesti sairastunut ja jopa kuollut yhtäkkiä. Pienet merkit enteilevät suurta katastrofia. Ensimmäiset sairastuneet ovat vasta "canary in coalmine". Tämän historia johtuu siitä, että kun kaivosmiehet kauan sitten huomasivat että nyt "lemmikki"-linnut kuolevat, on paras nousta maanpinnalle, koska kaivoskaasujen myrkkypitoisuudet olivat nousemassa. Nämä kaivosmiehet eivät kuolleet hapenpuutteeseen. Ensimmäiset sairastuneet/kuolleet ovat indikaattori jostain pahemmasta.
Kemikaalivanoja näkyy nykyisin ympäri maapalloa, Suomessa myös jos vain viitsit katsoa taivaalle eli meitä myrkytetään systemaattisesti.

Googlehaku: Chemtrail

Käyttäjän TuomoGren kuva
Tuomo Gren

Onko tuokin kirjassa jossa on kaikki & jolla on ISBN?

Käyttäjän esalehtinen kuva
Esa Lehtinen

Täällä on Rytilälle "kemikaalivanoja" jo ihan toisen maailmansodan ajoilta:

https://www.google.fi/search?q=condensation+trails...

Hannu Rytilä

Tämä ei ole missioni, mutta kiinnostukseni kohde. Netistä löytyy paljonkin materiaalia aihe3esta. Tutki niitä äläkä vaadi minua todistelemaan yhtään mitään. Hannu.

Hannu Rytilä

Nyt kirjoitin ihan eri asiasta. Typerykset koettakaa pitää asiat erillään.

Hannu Rytilä

TuomoGren, voit toki kirjoittaa vielä paremman kirjan.

Käyttäjän TuomoGren kuva
Tuomo Gren

Minä en tiedä miten kirjoittaa laajemmin kuin "kaikesta". Tai miten "kaikessa" voi olla jotain joka pitäisi pitää siitä erillään. (Mikä on "kaikki miinus"?) En ymmärrä miksi minun pitäisi kirjoittaa kirja? Ei tarvitse olla lehmä sanoakseen että maito on hapanta. Ja toisaalta omakustannekirjailijat ovat aivan oma ihmisryhmänsä. Ihmisryhmä josta kaiken (siis kaiken) oleellisen on sanonut Umberto Eco.

PS. Toki vähän humöörillä pistin. Käsittääkseni teillä taipuu mieli sellaiseen ihan hyvin. Toisaalta huumori on vanhentunut käsite ihmisten sisällä olevista nesteistä ja niiden tasapainoista. Se on nykylääketieteen mukaan virheellinen. (Esimerkiksi minun päässä loiskiva neste on virtsaa ja tätä ei humoraalioppi luokitellut erikseen.)

Käyttäjän tuomaspetri kuva
Tuomas Leppiaho

Organofosfaatteja tai organofosfaattipohjaisia aineita käytetään myös kovaa kulutusta ja äärimmäisiä lämpötiloja kestävinä nesteinä hydrauliikassa, joten todennäköisin selitys organofosfaat(e)ille altistumiselle on hydrauliikasta vuotanut päästö. Salaliittotarkoituksiin organofosfaatilla tuskin on potentiaalia.

Käyttäjän esalehtinen kuva
Esa Lehtinen

Rytilän blogin aihe on chemtrails - kemikaalivanat. Tällaisia Rytilän tarkoittamia kemikaalivanoja ei ole olemassakaan sillä sekä jo toisen maailmansodan aikana korkealla lentävirn pommikoneiden että nykyisten suihkumatkustajakoneiden pakokaasuissa oleva vesi tiivistyy näkyviksi tiivistysvanoiksi, englanniksi contrails tai concentration trails. Maahankin asti näkyvät vanat ovat lähinnä jäätyneitä vesikiteitä, eivät mitään muuta.

Kuinka kauan ne näkyvät riippuu ympäröivän ilman kosteudesta; kuivassa ilmassa ne haihtuvat nopeasti, kosteammassa ilmassa näkyvät pitkäänkin.

Suihkumatkustajakoneiden kabiinin paineistus saadaan aikaan moottorien ahtimista ("kompressori") otetulla vuotoilmalla. Tämän ei pitäisi olla missään tekemisisissä koneen hydraulijärjestelmien nesteiden kanssa.

Hannu Rytilä

Esa, kirjoitat osin totta, osin tietämättämyyttäsi epätotta. Kemikaalivanoja on turha kiistää, koska jopa USAn hallitus tunnustaa ne. Joka koneesta lähtee vana, mutta yleensä ne haihtuvat saman tien. Katso taivaalle, näet ihmeellisiä asioita.

Nämä tarinat tiivisteiden aiheuttamista myrkytyksistä ovat taas uusi False-Flag. Alumiini, barium ja strontium ovat pääsyy. Älä usko kaikkea mitä lehdessä lukee.

Käyttäjän TuomoGren kuva
Tuomo Gren
Käyttäjän erlandsalo kuva
Erland Salo

Hyvä blogi! Nyt löytyi todellinen syy Ukrainassa tapahtuneeseen matkustajakoneen alas syöksyyn ja saksalaiskoneen tuhoutumiseen Alpeilla. Niiden lentäjät kuolivat äkillisesti myrkytyksiin.

Jari Koski

Muutama vuosi tuli noita kemikaaleja tankattua salaisella tankkiautolla jossa on jopa kaksi letkua. Sitten asiaan. Näihin matkustajakoneisiin ja myös sotilas ns "suihkukoneisiin" tankataan moneen kertaan suodatettua petrolia. Aina kun auto täytetään sieltä kentän miljoonatankista otetaan vesinäyte. Polttoaineen kauppa nimi on Jet A1 ja se on oikeasti samaa tavaraa kuin lamppuöljy eli petrooli. Moninkertaisesti suodatettuna. Viimeinen suodatus tapahtuu kun petroolia työnnetään koneiden tankkeihin (eli autossa on suodattimet). Olisihan tästä ihan valokuvia todisteena, mutta kun näkyy firman nimi ja en tiedä voiko tänne linkata kuvia.
Yhdessäkään koneessa ei ole salaista tankkia johon työnnettäisiin jotain alumiinimössöä. Lentäminen perustuu painoihin ja koneisiin tilataankin petroolit kiloina (jossain paunoina).
Siinä tankkiautossa on kolme letkua, kaksi ylätankkauksiin, isoihin koneisiin voi laittaa kaksi letkua siipeen kiinni ja tarvittaessa täyttää kahdella autolla molemmilta puolilta. Sitten on sivutankkausletku sellaisiin koneisiin jonka siiven alle ei mahdu ajamaan.
Ulkomailla, missä ei ole Suomen ilmastoa tankkaus tapahtuu ns pumppuautolla, letku kiinni maassa kulkevaan polttoaine putkeen ja sieltä pumpataan koneeseen (toki taas otetaan se näyte).

Tämä on faktaa, ei fiktiota. Emme elä maailmassa missä jostain ihmeellisestä syystä ilmakehään työnnettäisiin jotain paskaa. Finnair panostaa uusiin koneisiin juurikin polttoaineen säästösyistä. Jokainen ylimääräinen kilo ilmassa maksaa lentoyhtiölle. Ai niin, kentällä on käynyt myös näitä USA:n isoja sotilaskoneita, samaa tavaraa niihin laitetaan.
Tiedän, että Hannu kiistää kaiken tämän, mutta mikäs siinä. Onpahan tietoa niille jotka sitä oikeaa tietoa haluavat. Eikä sinun Hannu kannata tätä kommentoida, ei siitä mitään hyötyä ole. Olisihan tässä oikeaa tietoa myös siitä kaukolämmöstä, entisenä kaukolämpöhuoltomiehenä jotain faktaa siitäkin on mutta näistä asioista on turha väitellä ihmisten kanssa jotka ovat päättäneet uskoa johonkin asiaan.
Mukavaa kesää sinulle Hannu. Mukava oli lukea, että olet eläkkeesi saanut.

Anton Laurio

Hannu kirjoittaa asiaa! USA hallitus on tosiaan muutama viikko sitten myöntänyt, että ydinionisaation noustua sietämättömiin ilmakehässämme. On ollut PAKKO alkaa ajaa siihen säteilyä "hillitseviä" sieppaavia kemikaaleja kasvavasti1 Täällä disinformoivien nettipoliisien reaktiosta päätellen asian paljastuminen koetaan suoraksi uhaksi!

Toimituksen poiminnat